Cass Brand Experience Zone in UMF KOREA 2016 – MOTZ
  • Cass at UMF 2016

    Cass Brand Experience Zone in UMF KOREA 2016

Cass Brand Experience Zone in UMF Korea 2016

CATEGORY:
Public Marketing

 

VENUE:
Jamsil Stadium

 

DATE:
2016. 06. 10 ~ 12

새로운 모습으로 부딪쳐라! 짜릿하게! 카스!

오비맥주는 서울 잠실종합운동장에서 열린 ‘울트라 뮤직 페스티벌 코리아 2016 (Ultra Music Festival Korea 2016)’을 공식 후원하고, BI 리뉴얼을 통해 더욱 젊고 역동적인 이미지로 거듭난 카스 후레쉬의 홍보 부스를 운영하며 행사장을 찾은 관람객을 대상으로 제품을 알렸다. Main Stage, Main Pathway, Live Stage, Magic Beach, PGA Lounge, Underground Stage까지 총 여섯 곳의 스폰서 부스를 운영하며 15만 명의 참가자에게 시원한 카스 맥주를 선사했다.

Related Projects
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search